Zwroty i reklamacje

Jakie dokumenty należy wypełnić, aby zwrócić zakupiony towar?

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. Nr poz. 827 z późn. zm.) Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży produktów zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od daty wydania produktu. Formularz zwrotu dostępny jest na naszej stronie www.hoppatree.com w zakładce Zwroty i reklamacje. Formularz zwrotu należy wypełnić i odesłać razem z produktem na adres: PETS TEAM SP. z o. o. ul. Ogrodowa 29a, 42-202 Częstochowa. Pamiętaj o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego oraz o podpisaniu dokumentu.

——————————

Jak zapakować zwracany towar?

Zakupiony towar powinien zostać odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z oryginalnie przymocowanymi metkami, bez śladów użytkowania. Do zwracanego towaru należy dołączyć formularz zwrotu.

——————————

Gdzie wysłać zwracany produkt?

Wypełniony formularz zwrotu, który znajduje się na stronie sklepu www.hoppatree.com w zakładce Zwroty i reklamacje, załącznik nr 1, należy dołączyć do zwracanego towaru i przesłać na adres:
PETS TEAM SP. z o. o. ul. Ogrodowa 29 a, 42-202 Częstochowa.

——————————

Ile czasu jest na zwrócenie produktu?

Klient jest zobowiązany dokonać zwrotu produktu niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

——————————

Kto ponosi koszt zwrotu?

Koszt zwrotu towaru do Sklepu ponosi Kupujący. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
W przypadku odstąpienia od umowy przez Klienta, jeżeli zapłata została dokonana, zwrot zapłaty nastąpi w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania zwrotu zamówienia, na wskazany przez Kupującego numer konta bankowego.

——————————

Dokumenty niezbędne do dokonania zwrotu

Załącznik nr 1: Formularz zwrotu (pobierz plik) –wypełnij, dołącz do zwracanego towaru i wyślij na adres PETS TEAM SP. z o. o. ul. Ogrodowa 29a, 42-202 Częstochowa

Załącznik nr 2: Formularz reklamacyjny (pobierz plik) –wypełnij, dołącz do zwracanego towaru i wyślij na adres PETS TEAM SP. z o. o. ul. Ogrodowa 29a, 42-202 Częstochowa

——————————          

Czy można wymienić towar?

W naszym sklepie internetowym hoppatree.com nie uznajemy wymiany towaru. Zamiast wymieniać, zwróć zakupiony produkt (przeczytaj: Zwroty i reklamacje), my zwrócimy należność. Bez problemu możesz kupić inny produkt, który bardziej odpowiada Twoim potrzebom.

—————————— 

Zakupiony produkt jest niezgodny z opisem. Co zrobić?

Jeśli zakupiony produkt nie spełnia standardów, jest niezgodny z opisem lub uszkodzony (uszkodzenia te nie powstały w transporcie) możesz zgłosić reklamację. Skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów. Wyślij nam wiadomość na adres kontakt@hoppatree.com W wiadomości e-mail prześlij informację o reklamowanym produkcie, dołącz do wiadomości zdjęcie i dokładny opis jakie wady posiada produkt. Ułatwi nam to cały proces reklamacji i pozwoli na ulepszenie funkcjonowania sklepu i poprawę jakości naszych produktów w przyszłości. Po otrzymaniu Twojej wiadomości otrzymasz od nas informację potwierdzającą przyjęcie zgłoszenia i instrukcję co do dalszego postępowania. Aby zgłosić reklamację należy pobrać ze strony sklepu internetowego HOPPA Formularz reklamacyjny, dostępny w zakładce Zwroty i reklamacje, załącznik nr 2. Formularz reklamacyjny wypełnij i prześlij na adres PETS TEAM SP. z o. o. ul. Ogrodowa 29a, 42-202 Częstochowa razem z reklamowanym produktem. Poinformujemy Cię o wyniku postępowania reklamacyjnego w wiadomości e-mail, niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji.

——————————

Kiedy uznajemy reklamację wynikającą z transportu paczki?

Reklamacje powstałe w wyniku nieprawidłowego przewozu paczki uznawane będą tylko w przypadku spisania protokołu reklamacyjnego w obecności osoby doręczającej przesyłkę. Prosimy o dokładne sprawdzenie stanu i zawartości zamówionej przesyłki przy kurierze.

—————————— 

Jak zgłosić uszkodzenie przesyłki podczas przewozu?

W przypadku stwierdzenia przy odbiorze przesyłki niezgodności produktu z umową, która może mieć związek z przewozem, mimo że opakowanie zewnętrzne nie jest uszkodzone (uszkodzenia mechaniczne zawartości przesyłki, braki ilościowe, niekompletność przesyłki itd.), zalecamy:

  1. Spisać razem z przewoźnikiem protokół uszkodzenia
  2. Zgłosić uszkodzenie w ciągu 7 dni bezpośrednio u przewoźnika, z którym spisujesz protokół stanu przesyłki.
  3. Zgłosić uszkodzenie w terminie 24 godzin od odbioru towaru, przesyłając wiadomość e-mail na adres: kontakt@hoppatree.com Do wiadomości należy dołączyć zdjęcia potwierdzające istnienie wad.