Zwroty i reklamacje
Jakie dokumenty należy wypełnić, aby zwrócić zakupiony towar?
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. Nr poz. 827 z późn. zm.) Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży produktów zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od daty wydania produktu. Formularz zwrotu dostępny jest na naszej stronie www.hoppatree.com w zakładce Zwroty i reklamacje. Formularz zwrotu należy wypełnić i odesłać razem z produktem na adres: PETS TEAM SP. z o. o. ul. Ogrodowa 29a, 42-202 Częstochowa. Pamiętaj o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego oraz o podpisaniu dokumentu.
——————————
Jak zapakować zwracany towar?
Zakupiony towar powinien zostać odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z oryginalnie przymocowanymi metkami, bez śladów użytkowania. Do zwracanego towaru należy dołączyć formularz zwrotu.
——————————
Gdzie wysłać zwracany produkt?
Wypełniony formularz zwrotu, który znajduje się na stronie sklepu www.hoppatree.com w zakładce Zwroty i reklamacje, załącznik nr 1, należy dołączyć do zwracanego towaru i przesłać na adres:
PETS TEAM SP. z o. o. ul. Ogrodowa 29 a, 42-202 Częstochowa.
——————————
Ile czasu jest na zwrócenie produktu?
Klient jest zobowiązany dokonać zwrotu produktu niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
——————————
Kto ponosi koszt zwrotu?
Koszt zwrotu towaru do Sklepu ponosi Kupujący. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
W przypadku odstąpienia od umowy przez Klienta, jeżeli zapłata została dokonana, zwrot zapłaty nastąpi w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania zwrotu zamówienia, na wskazany przez Kupującego numer konta bankowego.
——————————
Dokumenty niezbędne do dokonania zwrotu
Załącznik nr 1: Formularz zwrotu (pobierz plik) –wypełnij, dołącz do zwracanego towaru i wyślij na adres PETS TEAM SP. z o. o. ul. Ogrodowa 29a, 42-202 Częstochowa
Załącznik nr 2: Formularz reklamacyjny (pobierz plik) –wypełnij, dołącz do zwracanego towaru i wyślij na adres PETS TEAM SP. z o. o. ul. Ogrodowa 29a, 42-202 Częstochowa
——————————
Czy można wymienić towar?
W naszym sklepie internetowym hoppatree.com nie uznajemy wymiany towaru. Zamiast wymieniać, zwróć zakupiony produkt (przeczytaj: Zwroty i reklamacje), my zwrócimy należność. Bez problemu możesz kupić inny produkt, który bardziej odpowiada Twoim potrzebom.
——————————
Zakupiony produkt jest niezgodny z opisem. Co zrobić?
Jeśli zakupiony produkt nie spełnia standardów, jest niezgodny z opisem lub uszkodzony (uszkodzenia te nie powstały w transporcie) możesz zgłosić reklamację. Skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów. Wyślij nam wiadomość na adres kontakt@hoppatree.com W wiadomości e-mail prześlij informację o reklamowanym produkcie, dołącz do wiadomości zdjęcie i dokładny opis jakie wady posiada produkt. Ułatwi nam to cały proces reklamacji i pozwoli na ulepszenie funkcjonowania sklepu i poprawę jakości naszych produktów w przyszłości. Po otrzymaniu Twojej wiadomości otrzymasz od nas informację potwierdzającą przyjęcie zgłoszenia i instrukcję co do dalszego postępowania. Aby zgłosić reklamację należy pobrać ze strony sklepu internetowego HOPPA Formularz reklamacyjny, dostępny w zakładce Zwroty i reklamacje, załącznik nr 2. Formularz reklamacyjny wypełnij i prześlij na adres PETS TEAM SP. z o. o. ul. Ogrodowa 29a, 42-202 Częstochowa razem z reklamowanym produktem. Poinformujemy Cię o wyniku postępowania reklamacyjnego w wiadomości e-mail, niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji.
——————————
Kiedy uznajemy reklamację wynikającą z transportu paczki?
Reklamacje powstałe w wyniku nieprawidłowego przewozu paczki uznawane będą tylko w przypadku spisania protokołu reklamacyjnego w obecności osoby doręczającej przesyłkę. Prosimy o dokładne sprawdzenie stanu i zawartości zamówionej przesyłki przy kurierze.
——————————
Jak zgłosić uszkodzenie przesyłki podczas przewozu?
W przypadku stwierdzenia przy odbiorze przesyłki niezgodności produktu z umową, która może mieć związek z przewozem, mimo że opakowanie zewnętrzne nie jest uszkodzone (uszkodzenia mechaniczne zawartości przesyłki, braki ilościowe, niekompletność przesyłki itd.), zalecamy:
- Spisać razem z przewoźnikiem protokół uszkodzenia
- Zgłosić uszkodzenie w ciągu 7 dni bezpośrednio u przewoźnika, z którym spisujesz protokół stanu przesyłki.
- Zgłosić uszkodzenie w terminie 24 godzin od odbioru towaru, przesyłając wiadomość e-mail na adres: kontakt@hoppatree.com Do wiadomości należy dołączyć zdjęcia potwierdzające istnienie wad.